malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Godnatt...

Publicerad 2013-06-07 22:55:41 i

Och sovgott säger jag efter en go kväll med kids och hundar.
Efter en pappavecka var det dax att komma till mamsen..
Vi har grillat .. Nattbadat.. Cyklat till evedal..
Pratat djupt ~ om döden . Vad händer när vi inte längre finns? Hur klarar sig barn utan sin mamma ?
Ja frågorna blir många och jag känner att jag inte kan ge nåt ärligt svar utan att få tårar i ögonen.
Allt löser sig mina älsklingar ~ allt löser sig. Och i vilket fall det kommer inte att ske dom närmsta 50 åren så ni kan vara lugna.. <3
Det blev mina ord för kvällen..

Nu drar jag täcket över näsan och säger godnatt..
Med sonen och båda hundarna tätt intill ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela