malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Jobb & egolyx!

Publicerad 2013-06-19 21:41:26 i Allmänt

Jobbat som en tok.. Förberett sommarjobbarn som skall täcka mig under semestern ..
För nästa vecka börjar jag min semester !
Åtminstone för en vecka för sen blir det lite jobb igen för att åter vara ledig v 29 30 och 31.
Kan ju med andra ord säga att jag är ledig fr.o.m. Imorn ;-)
Åhhhhhh vad skönt det ska bli!

Idag har jag lyxat till det..
Klippt och nyfärgad somnar jag gott ikväll. :-) ❤

Dock full av tankar..vad gjorde kvinnan i vattnet.
Avbröt hon nåt riktigt dumdristigt !?
Bara för att jag sprang fram och började stimma!?
Hoppas det ..
Hoppas verkligen att hon fick sig en tankeställare åt att livet är värt så mycket mer...

Var rädd om dig min vän ❤
Njut idag, morgondagen vet du ingenting om.. ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela