malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Oj oj oj

Publicerad 2013-06-04 07:34:06 i

Kan man börja morgonen bättre än att ryka ihop med en arbetarkompis!?
Jaaaaaa

I vilket fall tar jag INTE skit!!! Det är en sak som är jävligt säker.

Människor som är överspända och som folk i princip ALDRIG vågar säga ifrån till..dom är i alla fall inte jag rädd för!
Jag står för mitt ord och lägger mig INTE!
Särskilt INTE när man kallar mina älskade hundar för sanitär olägenhet.. Stackars sate - han vet inte vad kärlek är, varken från djur eller människor .

Så det fick den trångsynta killen ta idag!
Spotta inte i motvind ditt pucko finns kanske någon på jordklotet som vågar säga ifrån till dig ibland!!!!

I övrigt hoppas jag att NI får en underbar dag.
Här lär jag koka några timmar till..fan!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-04 20:40:53

Kul att läsa din blogg så personlig, och öppen
Att du bara orkar med allt, men din personlighet
Och attityd gör att du kan,vill och ska.
Ja du är speciell.och inte många minus.
,,,,,,,,,,

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela