malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Who let the dogs out..!?

Publicerad 2013-06-12 22:31:09 i Allmänt

Att gå kvällsrunda i skymningen har många plus .. Men även många minus!
Lite svalare ja & hundarna orkar längre.
Men mer knott och flygfä och annat som skrämmer en..

Eller är det skymningen som gör en mer lättskrämd!!
Vad vet jag..

En sak är i alla fall säker och det är att djuren lyckas skrämma livet ur största djurvännen i stan..!!
Tviii

Ikväll rusade två tyskharar upp ifrån ett högt gräs på öppen äng .
Jag var med andra ord inte beredd..!! INTE mina dogs heller vilka stod som surukater på bakbenen och glodde .
Helspända på att få ge sig iväg ..

Hararna drog likaså vi.. Fast på olika håll..
Då med lättare hjärtinfarkt kryper vi nu ner och säger godnatt!

❤ Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela