malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Carpe Diem

Publicerad 2013-03-21 22:55:05 i

Med fin sång och frukost från kidsen på morgonen.. Till tårta och sång på jobbet.
För att senare få blombesök av min bästa vän Sofie.
Helt salig blir man..
Lycka över guldkornen i mitt liv! <3
Lunchen intogs ute där man blev bjuden av Mr .
Gottigt..
Sen väntade ytterligare presenter ifrån kids och blommor ifrån söta syskonbarn ;-) med föräldrar! <3
Kvällen avslutades på min favvorestaurang King of India med goe sällskap och fiiinfina presenter!
Somnar med andra ord leende och salongsberusad hahaha!

Imorgon kör vi firande dag nr 2
Alla är välkomna , lokalen är hyrd ;-)

Om inte så tar vi igen det i början på maj..
För DÅ ska Mallan ha fest ..!! Så det så.. ;-)

Sovgott..

Och till er mina vänner nära och kära ~ om ni visste vad ni betyder för mig!
TACK från djupet av mitt hjärta för att ni finns i mitt liv!
NI gör det värdefullt!

Älskar Er ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela