malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Ung mamma..

Publicerad 2013-03-12 20:47:30 i

..Har sina fördelar .. ;-)
Idag var man med dottern på sjukhuset och röntgade och tog bort gipset.
Inte 1 utan to.m 3 ggr!!, fick jag svara på vem jag var till henne.
Först vid kontraströntgen fick man första kängan.
Du kan vänta utanför - ja visst med det är ju upp till henne om hon vill ha mamsen med sig ;-) ja oj förlåt självklart.
Sagt och gjort! Haha
Sen i disken vid anmälan.. Och du är? Ja hennes mamma, - öhhh jaha ok ja då tar vi ditt mobilnr så vi kan höras under dagen.
Sen tredje gången gillt hos ortopeden, där han frågar rätt ut vem jag är.
Hennes mamma!
Hahhaha jaha ok öhhhh hmmmm mummel mummel hörde jag honom få fram att - ja öhhh hmmm kunde ju varit syster som sagt!
Haha
Jomenvisst har sjukhuset gjort min vecka!

Puss och hej!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2013-03-12 21:22:02

Bara å gratulera ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela