malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Våååååår på g äntligen!

Publicerad 2013-03-07 21:34:49 i

Älskar solen och fågelkvittret allt som hör våren till!
För att inte tala om sommaren.. Jag är en riktig vår/sommartjej.. Det är mina årstider det.
Även om årstiderna lyser med sin frånvaro och blir en enda stor årstid i princip .
Märkligt men kanske inte så märkligt om man tänker efter..mänskligheten är ju inte så snäll mot MILJÖN direkt.
Själv sopsorterar jag, ska nu även börja med kompostera.
Om alla gör LITE gör det STOR skillnad..
Så tänk efter vad just DU kan göra och ändra på för att värna om barnens framtid på vår jord .
Dagens fynd värmde mitt trötta och kalla morronhjärta..
Titta och njut .. Snart är den här... Våren!

Puss och natti var rädd om dig och ta vara på dagen, om imorgon vet vi ingenting ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela