malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Göteborg!

Publicerad 2013-05-27 22:40:44 i

I mitt hjärta.. Älskar denna stad.
Där jag kommer bo i mitt nästa liv.
Så är det.
Helgen blev längre än väntat, Gothia Towers blev sådan succé att det blev 2 nätter istället! Alltså ingen hemfärd under lördagen utan livskvalité helgen lång.
Lovely.
Liseberg god mat vin & shopping är lite av allt skoj som hunnits med.
Men även trams på avenyn och en och annan Kalle Ankabula på helt feeeeel plats!
Mamma mu lyckades återigen .. ;-)
Åk INTE barnkaruseller..

Så kan det gå.. Tyvärr.
Aj!

Natti

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2013-05-28 22:55:49

Är det du med grön tröja o solbrillor??

Svar: Hahahahah Nejdu den bilden är ÄKTA Google ;-) på just rabalder! Haha nice try L ;-)
malwinas.blogg.se

Postat av: Linda

Publicerad 2013-05-29 07:04:46

Men sjukt lik dig!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela