malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Jomenvisst!

Publicerad 2013-05-23 22:57:57 i

Du vet aldrig vad dagen har att erbjuda.. Än mindre hur den slutar.. Charmen av att leva med andra ord.
Vid lunch käkades det med Mr M.. Alltid lika flamsigt mysigt och gott ;-)
För man kan inte klaga på att vi INTE har kul ihop för det har vi.
Mätta och Goa for vi runt för att lösa vårt för dagen Ilandsproblem!! Ajjphåånen!
Först var vi hos bästa Anna på The phone house .
Där vi konstaterade att det kostade för mkt och tog för lång tid..
Sen blev det en sväng till Fia på Tele Konsult Syd.
Där är inte jag kund men fick ändå lite bra tips om vart man kan fixa den relativt snabbt..
Spänningen fick hållas tills efter jobbet för att sedan söka upp detta ställe .
Efter mkt letande hittade man rätt i djungeln.
Väl på plats träffar jag en jättetrevlig man som gör allt för kunden.
Vilket innebär att han jobbar över för att min lur ska bli klar ikväll.
Det kallar jag service !!!
Till skillnad från andra ställen i stan man kollat upp. Inget av dom ovan nämnda dock!!
Så jag kan varmt rekommendera Green Data mittemot Carlssons.
Litet och inte för mig kännt.
Men nu värt en 10 poängare!

Så med krossat ajjphååne glas bak som framsida tar det endast 2 tim och du får den samma dag - i mån av tid ;-)
För ett pris på 799kr.

Helt klart värt det när olyckan varit framme..
För inte klarar du dig utan din smartphone tv dator iPad hur länge som helst!?!?
Eller!? ;-)

MEN tilläggas bör att Mr M fick tjata om att ta tag i detta.. Envis som jag är ville jag inte lyssna.. Men återigen hade han rätt, det gick att lösa!
Så tacksam!

Så med detta kan vi med lugn och ro packa in oss alla i bilen imorn vid lunch och dra mot Göteboooorg!
Underbar helg väntar med shopping Gothia Tower och Liseberg!

Puss och natti

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela