malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Livet på sjön !

Publicerad 2013-05-30 23:46:31 i

Älskar jag.. Det är avkopplande och inte den andra gången lik.

Idag grillades det på båten , så stämningsfullt i kvällssolen. Men DOCK lite med att fixa iordning efteråt, med aska och annat kladd.
Men vill man så kan man.

Hysteriskt blev det när man skulle vara den sanna djurvän som man är.. ;-)
Efter att ha matat herr och fru and BÖR du inte sitta och vifta med ditt vitlöksbröd ovanför axeln..
För vips så sitter det en and på axeln som sedan landar i båten och blir hysterisk !!
Inte bara EN utan TVÅ ggr lyckades man med detta idag..!!
Hahahhha vilken syn för gudarna..
Det hade jag velat ha på film..

Med denna snopna story kan jag lugnt instämma med att jag banne mig måste varit en sol och vattenlapande and i mitt tidigare liv.
Om INTE så blir jag det i nästa..
Vi connectade ju.. ;-)

Så glöm inte ge mig lite gott bröd i framtiden så lovar jag att inte vara till besvär och bajsa ner och spöka överallt ;-)

Tänk på det ❤

Nattikram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-03 20:27:10

Hej kompis så allsidig och mycket livsglädje du har
Fortsätt med det njut av livet, kram på dej.

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-03 21:02:13

Säg nåt du inte kan.

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-03 21:12:37

Så kul att läsa dina kommentarer ,en tanke , en känsla och ett djup , att bry sej ,att vara , att finnas
Att läsa ,ja du är speciell. Inte med många fel,,,,,

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela